Yogablogg Tips & blandat

Yogastudio i Stockholm söker Specialist på marknadsföring

Yogastudion YogaMana på Östermalm i Stockholm söker nu en specialist på marknadsföring, PR och kundservice. Jag tycker att det låter som ett drömjobb och var bara tvungen att dela detta. Tänk dig att få jobba i en härlig yogamiljö, kunna slinka in på en yogaklass innan eller efter jobbet och kommunicera yoga.

Läs även om grundaren Madeleine här:  Från stress & utbrändhet till balans & kraft med yoga

De söker någon som vill jobba deltid, 15-20 timmar i veckan. Man ska ta ett helhetsansvar för sociala medier, hemsida, webshop och marknadsföring/PR. Tjänsten sker på plats på yogastudion på Östermalm ca 3 em/kvällar per vecka + eventuellt en dag.

Du är ansiktet utåt och tar med ett leende emot alla fantastiska kunder, visar dem till rätta, svarar på frågor och utför även enklare administrativa och praktiska uppgifter vid sidan av ditt huvudområde inom mf/pr.

Det söker någon som känner igen sig i följande:
✨Du får saker att hända.
✨Du är strukturerad och målmedveten.
✨Du har kunskaper inom och förstår dig på sälj/mf/pr
✨Du har känsla för design, färg och form. Du kan, har tillgång till och har god vana av fotoredigering (Photoshop/InDesign/lightroom ed)
✨Du är ett proffs på sociala medier.
✨Du skriver obehindrat och bra svenska.
✨Du kan skapa och skicka nyhetsbrev (mailchimp), uppdatera hemsida (WordPress) och hantera webshop (woocommerce).

Det spelar ingen roll om du kan/är intresserad av yoga och meditation. Det du inte kan ser du till att lära dig. Du kan delegera uppgifter till andra medarbetare, följer upp och ser till att saker blir gjort. Du rapporterar till VD. Du blir del av ett fantastiskt team och får ovärderlig erfarenhet av yoga och företagsverksamhet.

Omgående start. Med fördel fakturerar du från egen firma (alt timlön).

Om du är intresserad av detta jobb mailar du till madeleine@yogamana.se

INGA KOMMENTARER

LÄMNA ETT SVAR

Vänligen ange din kommentar!
Vänligen ange ditt namn här

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Exit mobile version